Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Istanbul aku datang


Dah lama sangat rasanya tak tonton filem. Last wayang yang saya tonton adalah premium rush. Filem yang saya mahu tonton sangat-sangat untuk tahun ini adalah 


ISTANBUL AKU DATANG


 Saya adalah peminat filem arahan bernard chauly sejak gol & gincu serta pisau cukur, filem arahannya lebih fokus kepada wanita. Jadi saya sangat tak sabar untuk menonton filem ini..

Mari kita tonton sedikit trailer filem ini


Filem Istanbul Aku Datang ini mengisahkan mengenai seorang gadis lakonan Lisa Surihani yang terbang sejauh 8000km ke Istanbul, Turki untuk bersama kekasih hati namun terpaksa melalui pelbagai rintangan untuk meneruskan kehidupan di sana.

 Best kan.. jom kita tengok filem yang sangat sweet ini.. eee, tak sabar tak sabar tak sabar!! Dah tonton filem ini nanti, saya akan review k

0 memberi idea:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails