Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
aku ni emo sangat ker?

 Gambar dari en google

Aku tahu kadang2 yg aku ni emosional tak tentu pasal, kadang2 pasal benda kecik jer boleh melenting mcm hilang duit berjuta-juta... 'ini antara kes yg rasa macam apa kes aku nak emo2 sangat nie?'

Kes pertama:
Aku nie mmg bukan peminat air laici, satu famili tahu dah... then one day, masa berjalan2 ngan famili dekat pasar malam, suruh adik beli air, kira satu cukuplah kongsi2 minum kan... Alih-alih adik beli air laici, saya yg mmg tengah dahaga nie, apa lagi anginlah satu badan, mmg merajuk. Mama beli air lain pun saya tak layan, sanggup balik rumah minum air masak jer

Kes kedua:
Dah janji dgn member nak dinner bersama, then ada hal yg tak dapat dielakkan saya tak jadi pergi so saya pun singgahlah ke rumahnya untuk hantar barang yg patut saya beri masa dinner, tapi dia tak ada dekat rumah walaupun sebelum tu dia cakap ptg ada di rumah.. yg buat saya emo sbb dia kuar jalan ngan bf dier (sebenarnya saya jeolous sbb tunang saya jauh)

Kes ketiga:
Ada hanger baju di rumah, ala.. hanger tempat letak baju macam kat butik tue, sebelum nie dah patah sebelah tapi masih lagi boleh berdiri teguh... then suruh adik renovate sikit, tapi sebab kecuainya terus patah... tak boleh nak berdiri lansung... saya naik angin terus keluar rumah and beli baru, walaupun tahu masa tue dah hujung bulan. tak pikir gaji lambat lagi oo...

Kes keempat:
Member janji nak dlm pukul 8 nak pergi dinner makan ikan bakar bersama bf dan famili dier, saya pun pakai lawa-lawa sbb teringin nak makan ikan bakar yg orang kata sedap2 sangat ni... tiba2 member call, kata lambat skit, ok takper saya rilek jer... walaupun tunggu kat rumah dah bosan giler nie, perut lak dah keroncong..

Dlm 1/2 jam, member call balik kata kena tunggu lagi sbb tetiba famili ada hal skit, so takper saya ok jer fikir member baik kan... tapi kalau dah call kali ketiga dan kata lambat g, saya pun angin nak makan pun dah tak ada, so saya kata tak nak pergi (dgn nada merajuk k)


Nota kaki:
  • Saya mengaku saya nie childish walaupun membe2 rasa saya nie matang orangnya!!
  • Ehh.. nape tetiba beraku aku pula nie, ok saya stress k

3 memberi idea:

JMR said...

satu pengakuan yang ikhlas..heheh

nuraarin-life said...

saya tahu... saya mmg mengaku tapi sifat semulajadi, every woman ada masa emo-nya.. hehehe

Mama Hanim said...

relaks..be cool ok.. jgn tensen2..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails