Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Saya dipermainkan lagi...

Ingat entry mengenai saya direject tu, hari ini pihak itu menelefon saya lagi, saya ingatkan mereka dah insaf dan kini menawarkan sesuatu yang lebih berharga untuk saya...

Ok, saya pun beri peluang kepada mereka untuk menerangkan segala benefit yang ada..Boleh cover inilah itulah.. Mmg menarik perasaan saya yang semakin tertarik ini... Tapi kali ini kadar premiumnya lebih tinggi, sebab tu saya ingatkan mereka telah membuat homework sebelum menelefon saya...

Rupa-rupanya... Saya telah dipermainkan sekali lagi, sebelum mereka bertanyakan pekerjaan saya, terlebih dahulu saya memberitahu mereka, apa lagi nak tanya supervisor pula.. maknanya mereka tidak bersedia dan akhir kata saya tak layak dicover sekali lagi...Nasib baik saya cool masa dalam telefon, tapi hati bagai diremuk dan dipijak-pijak. ooooooo

Baiklah, dengan ini saya mengatakan prudential insurance, sila jangan telefon saya lagi, jangan lukakan hatiku ini lagi...

Nota kaki:
Dedalie, you tinggal di mana sebenarnya? Nanti email pada saya polisi yang bagus k.. my email nuraarin@yahoo.com

0 memberi idea:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails