Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Kalau mak bapa tak beri, kenapa nak ingkar??

Saya bukanlah anak yang mendengar kata, tapi di sudut hati saya sangat sayang mak dan abah saya.. Saya akan cuba sedaya upaya untuk membahgiakan mereka..

Dan saya tak faham kenapa remaja di luar sana selalu sangat membuat sesuatu yang boleh buat mak bapa diorang sakit hati sampai pening-pening kepala memikirkan masalah yg dicari oleh anak mereka sendiri?

Ini kes terbaru yang kecoh di akhbar mengenai Adik Halimaton yg percaya dengan 'cinta monyet' dan nak sehidup semati dengan teman lelakinya.. tapi yang susah siapa.. ibubapa dia juga perlu turun naik mahkamah untuk dapat kelulusan untuk nikahkan anak mereka yang mereka sayang sangat nie..

Walaupun saya belum berkeluarga tapi saya boleh selami perasaan ibu yang mengharapkan anak-anaknya berjaya tambahan halimaton seorang pelajar pintar.. Saya sedih sangat



Nota Kaki:

  • Sayangilah keluarga anda, berfikir sebelum membuat sesuatu yang akan anda sesalkan
  • Boleh baca kisah keluarga ini di SINI dan SINI

1 memberi idea:

myQza said...

betul!

cinta telah membutakan hatinya..

emak pula kena ikut ckp anak!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails