Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Honeymoon year for my brother

Saya ada adik dan saya sayang adik saya (kenapa jadi ayat skema nie??)

Azman hidayat, dah 16 tahun dah umurnya.. sekarang sekolah di sek vokasional seri manjung.. Orang kata 16 tahun ni tahun honeymoon.. dah habis PMR dan SPM pun lagi setahun kan...

Belum sempat lagi nak celebrate sweet sixteen, tapi dah dapat kad special yang saya tempah khas di Lin handmade

Mari layan gambar dulu.. Biar semua teruja sikit


Adik saya nie Peminat MU, tiap2 minggu pujuk saya hantar dia tengok bola kat kedai mamak, kadang2 layan juga tapi kalau pukul2 pagi, perit juga kan (tapi abah saya yg layan).. Bukan tak mahu pasang ASTRO kat rumah tapi takut dia asyik layan bola, nnt apa pun tak jadi...


Siap kek pop up lagi.. sila kagum hehehe.. Thanks pada Lin handmade, saya suka kad special ni, sebab lain dari yang lain.. Pada

Pada yg sesiapa nak dpt kad ni secara percuma boleh join giveaway di SINI


Nota kaki:

Azman hidayat, Yong ucapkan 生日快乐...

3 memberi idea:

myQza said...

kreatif dan cantik kad tu!

nuraarin-life said...

Join lah giveaway Lin handmade nie.. sempat lagi

pRincESs_N said...

kad sgtt cantek..nak jgak!!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails