Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Saya mahu pergi konsert Double Trouble!!

Kalau saya di KL sekarang ni, memang saya akan pergi ke konsert double trouble pada 1 Mei ini di Arena tertutup Bukit Kiara Equestrian & Country Resor.. Tengok konsert rock tak sama mcm tengok bola sepak sebab teruja hanya masa menjaringkan gol jer..

Kalau tengok konsert, sepanjang masa teruja, nyanyi sampai serak suara, enjoy the moment sangat.. Harga tiket pun bagi saya bukannya mahal sangat, RM70 jer... Nak dibandingkan dengan penyatuan 2 lagenda rock tanah air yg masih lagi gah di persada seni..Iaitu Search dan Wings

Ok, ok saya tahu saya seorang wanita dan tak patut mengunjungi konsert rock, tapi kalau ditemani oleh org yg sepatutnya boleh k.. walaupun tunang jer, insya allah kami akan menjaga tatasusila sebab motif utama kami, dua-dua minat rock.nak pergi dengar lagu sebab kami  membesar dengan lagu rock, tak kira lah rock jiwang @ hard rock.. Tapi saya tak dapat nak pergi sebab hal2 yg tak dapat dielakkan... Harap2 lain kali ada lagi kondert macam ni

So, Mari layan lagu ini dulu, my favourite song from them, Klik SINI



Nota kaki:
Baca dengan lebih melanjut mengenai double trouble di SINI

0 memberi idea:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails