Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
World cup 2010, adakah anda sudah bersedia?

Ini ada pesanan untuk isteri / teman wanita yang tidak meminati bola sepak?

Untuk isteri / awek /kekasih tersayang,

Di mana saja anda berada....

Seperti yang ayang sedia maklum, abg terpaksa menghadapi mood ayang yg berubah pasang surut setiap bulan kerana datang bulan. Abang selalu menjaga hati ayang tanpa gagal semasa ayang datang bulan. Amat besarnya pengorbanan abg selama ini utk menjaga kerukunan rumahtangga. Kini relakah ayang melakukan pengorbanan yang agak kecil terhadap abg?

Dr. Josept Blatter dari Klinik FIFA telah mengesahkan yang abang akan megalami period abg yang hanya akan berlaku 4 thn sekali ini dari 11hb Jun hingga 11hd Julai 2010. Kesan period ini mungkin akan berlanjutan sehingga semiggu selepas tarikh tersebut. Abg akan menghadapi masalah untuk tidur malam dan mungkin berjaga sehigga awal pagi.

Untuk mengurangkan tekanan & mood abg dlm tempoh tersebut, preskripso & cadangan di bawah telah disarankan:
       Dlm tempoh tersebut, ayg digalakkan membaca berita sukan yang menfokus tentang Piala dunia 2010        di south Africa.Jika ayg gagal, ayg mungkin akan terasa terabai @ menghadapi masalah komunikasi.


Dlm tempoh itu juga, ayg diberikan kebebasan utk menonton rancangan tv dari 6 pg hingga 9 mlm. Dari 9mlm ke atas, abg berhak memegang remote control utk memilih channel yg abg nak. Ayg dilarang sama sekali menjeling ke arah remote control itu pada masa tersebut.

Jika ayang terpaksa melintasi di hadapan tv pada waktu tersebut, ayang terpaksalah menunggu sehingga masa rehat atau commercial break ataupun merangkak perlahan-lahan agar tidak menganggu konsentrasi abg.

Semasa perlawanan berlangsung, abg seakan buta, pekak dan juga bisu kecuali bila abg memerlukan pertolongan ayang utk membuat air atau mengambil makanan ringan. Kasih sayang abang akan bertambah sekiranya aang sentiasa memastikan makanan ringan sentiasa tersedia.

Ayang adalah dialu-alukan untuk duduk dan menikmati perlawanan bersama tetapi ayang hanya boleh bercakap sema half time @ commercial break. Ayang dilarang sama sekali menggoda abg pada masa ini terutama jika pasukan yang abg sokong sedang ketinggalan atau diambang kekalahan.

Replay utk setiap gol adalah penting. Berapa kali replay disiarkan abg tetap mahu tengok. Ayang tak perlu merungut mengatakan bahwa gol tu dah tengok, kenapa nak tengok lagi?

Ayang perlu memberitahu saudara mara @ rakan karib bahawa jemputan ke kenduri @ jamuan yang diadakan selepas pukul 9mlm tidak dapat dipenuhi.

Atas kerjasama dan timbang rasa ayang ini, jika pasukan yang abangsokong menang piala dunia @ pemain yang abg sokong menang bola emas..pandai-pandailah ayang bodek abg belikan hadiah. Jika sebaliknya, hendaklah ayang turut berduka.

Abang akan sentiasa menyayangimu walaupun period ayang datang setiap bulan.

Dari.
Suami / bf / kekasih yang tersayang


Nota kaki:
  • Sumber dari email.
  • Sudahkah kita kaum wanita bersedia?

2 memberi idea:

pRincESs_N said...

ayoyoyo..naseb bek pRincE_ZA bkn kaki bola...

myQza said...

ekekkekeekek

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails