Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Saya mahu blog saya dijelajah oleh ben ashaari kerana....






Dah lama tengok ben Ben ashaari menjelajah ke blog-blog lain, mula2 rasa takut dan berfikir saya ni tahan dikritik ker, kalau dikritik nnt nak baling kerusi, hentak hentak kaki ker?

Tapi orang kata kalau tak ada kritikan, macam mana nak maju.. So saya dengan rasa berbesar hati ingin menjemput Blogger yg glamour ini untuk menjelajah dan mengkritik blog ini..

Blog ini macam-macam ada, senang kata apa yang berlaku disekeliling saya atau yang saya rasa menarik nak berkongsi / menulis akan saya bentangkan di blog ini.

Jadi En. Ben
Sila jalankan tugas anda... Kritikan yg menbina saya amat nantikan..

Nota kaki:
Seram menanti...

2 memberi idea:

Mak Su said...

yeah!! slamat berjaya! :)

cikpia said...

nanti kita gelak sama2 kalau kena kritik ek!!!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails