Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Cenderahati Buat Para Tetamu..


Ini adalah sebagian daripada cenderahati untuk tetamu yang saya tempah melalui kawan blogger saya. sweetcraft4u.. Tahu tak apa ni? kalau sekali imbas memang ramai yang tak dapat teka, keluarga saya pun tertanya-tanya juga. Sekarang ni kan ramai blogger yang gilakan fridge magnet, jadi saya tempah love fridge magnet. Bila lekat kat fridge memang cantik.. Terima kasih pada sweetcraft4u.

Ada lagi cenderahati yang saya tempah dengan kawan sepejabat yang juga menjalankan business craft online ni iaitu arissacraftshoppe .Yang ni saya tempah car charm, boleh lawat blog beliau untuk proses membuatnya, makan masa juga sebab saya tempah sampai 1000 pcs kan..

Saya suka dengan barangan craft ni, buat masa ni saya tak pernah lagi dapat barangan craft sebagai cenderahati perkahwinan. Selalunya dapat cawan, bunga telur, bakul-bakul comel dan macam-macam lagi, tapi barangan craft tak pernah sebab tu terlintas nak beri barangan craft ni... Harap kawan2 yang dapat suka dengan cenderamata yang saya sediakan ini..



4 memberi idea:

cikpia said...

dah tertempek dah kat peti ais kat umah.... comel!!! he he....

pRincESs_N said...

Comeynyerr doorgifts aarin...nk usha blog tu laa..

nuraarin-life said...

cik pia: hehe.. suka sbb awak suka

N: usha jgn tak usha

Khir said...

tahniah...moga bahgia selamanya....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails