Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Bila Pemain badminton No 1 dunia jatuh cinta




Kesabaran Mei choo bukakan hati saya, so sweetkan kata-kata ini. Ini membuatkan saya teringat hubungan saya dengan Abg N yang juga bercinta 10 tahun sebelum kami mengikat tali perkahwinan. Saya faham bahawa lee chong wei mahu menumpukan pada kerjaya sebelum mendirikan rumahtangga, pasang surut satu hubungan itu bergantung pada pasangan itu sendiri. Sekiranya sang lelaki itu panas, kita sebagai wanita perlu menjadi air.. kalau sama-sama panas, hubungan sukar diselamatkan.Jadi bertolak ansurlah wahai kawan-kawan di luar sana.




Bukan senang seseorang yang memikul tanggungjawab untuk mengharumkan nama negara mengharungi dunia percintaan juga.. Tahniah Lee chong wei dan isteri.

Nampaknya Lin dan Xie Xing fang juga mengadakan majlis perkahwinan tahun ini, ada instint nampaknya musuh tradisi ini. Tapi pasangan ini telah mendaftarkan perkahwian mereka pada tahun 2008.

Sumber dari SINI

Nota kaki:
Kita tengok pasangan mana yang akan mendapat Baby dahulu, mana tahu lagi 20 tahun, kita boleh tengok perlawanan antara anak chong wei dan lin dan, siapa tahu kan??

 

0 memberi idea:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails