Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Cup cake.. saya suka


Saya dapati di majlis-majlis perkahwinan, banyak yang dah beri cenderamata seperti muffin atau pun cup cake. Saya rasa ini lebih mudah, sebab selalunya bila kita order muffin @ cupcake, datang dengan kotak sekali, jadi mudah bagi pihak pengantin.

Saya pun sejak kenal dgn kak Ina, AnR delight suka sangat menempah cup cake untuk majlis pertunangan @ perkahwinan sahabat dan saudara saya.



 Terima kasih ANR delight.. Saya suka dengan kemesraan kak Ina yang sentiasa membantu dalam mencari kepuasan pelanggan.



kek pertunangan sepupu saya, Intan dan Shamie, Tema bunga-bungaan (pink + grey)


 Ini adalah cup cake yang saya tempah buat anak jiran yang bertunang (tema peach + blue)


Ini pula cup cake untuk hantaran majlis  perkahwinan my BFF (tema pink + purple)

Lain kali decoration macam mana pula yang saya nak.. maybe fantasi gitu!!


 

0 memberi idea:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails