Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Meatball IKEA Vs Meatball NURNASA


Setelah hampir 2 tahun mendambakan meatball di IKEA, akhirnya impian tercapai juga untuk merasa keenakkan meatball IKEA yang sering dicanang-canangkan blogger2 semua.. Pergi IKEA semata-mata untuk dinner sahaja, bak cari parking pun hamper 15 minit tapi meatball punya pasal, saya masih lagi tenang. Sampai food court, ramai pula orang tapi masih lagi beratur dengan tenang. Masa nak order makanan, dalam kepala nak ambil banyak dalam 20 ketul.. tapi fikir-fikir balik 15 ketul.. sebab ada chicken wing dan potato lagi.



Perasaan saya dapat merasa meatball tersangatlah happy, terima kasih abg N kerana menunaikan impian isterimu yang manja ini.. Nanti kita rasa burger bakar pula tau!!


Kami yang sama-sama puas hati…










TAPI SETELAH MERASA HIDANGAN INI, ABG N MENYUARAKAN HASRAT NAK BUAT DI RUMAH KAMI SENDIRI DENGAN ALASAN.. Senang je buat meatball ini


Keesokan harinya, tanpa membuang masa abg N ke supermarket mendapatkan bahan-bahan..

Itu dia.. Abg N sedang sibuk di dapur (abaikan keseksian Abg N k) .. isteri mana? Isteri sedang menangkap gambar dah tolong tengok jer..



Dan ini adalah hasilnya… Meatball with tomato mushroom.. Waalaa. Tapi meatball bukan buat sendiri, beli meatball je..

 Amacam.. menarik tak?


2 memberi idea:

Papa-NtiQ said...

Hi Nuraarin...wah macam bolih compete ngan IKEA tuh
cakap pasal meatballs IKEA nih...saya baru jer upload gambar2 masa makan kat sana baru2 nih di blog saya www.blogmakanbest.blogspot.com

Senang2 tu jenguk la ye....topik blog saya nih pasal tempat2 makan menarik yg saya visit seperti restoren, warung,gerai,foodcourt, hotel buffets dan lain2....100% topik makan jerrr tak de topik lain hehe.

Jangan lupa ye follow blog saya kalu sudi...TQ TQ

eynda said...

Next time cari meatballs brand Marinara... rasa nak sama macam IKEA punya ;-)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails