Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Koleksi gadis LUX

Sejak dapat berita mengenai FAZURA jadi duta Lux, saya memang suka.. I love Fazura, bagi saya dia tak hipokrit, macam mana dia di luar begitulah dia dalam dunia lakonan. Lihat gambar di bawah ni, sangat menawan kan..


Iklan Fazura sebagai bintang lux belum boleh dilihat di kaca tv, tapi apa kata kita layan iklan Bintang LUX sebelum ini..

Khatijah ibrahim 1984


Fauziah ahmad daud... sangat comel masa dia buat iklan ni







Feminin 1996


Saya memang pengguna Lux sejak kecil lagi, sebenarnya siapa pun duta lux tak penting sebab bagi saya Lux memang best!!!


5 memberi idea:

aDieyZa said...

zana pun suka sabun lux.. sebab bau dia sgt feminin.. rasa sgt sweet terus.. hehehehe..

cikpia said...

suka lux!!! suka fazura jugak!!!! tapi semua duta lux memang jelitawan di era masing2 kan....???

Zur@ZaRi said...

zura suker sgt kat fazura...
sgt comel..

Jom Join: "Posing With Ur Love One - Giveaway"

Rugi tak beli?: "Tikar Getah Kanak-Kanak"

nuraarin-life said...

adieyza: Lux mmg best!!

nuraarin-life said...

cik pia:
betul, duta lux memang ada aura tersendiri

zurazari:
same with me!!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails