Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Tamagotchi versi 2011


Tamagotchi yang amat terkenal tahun 90-an sebenarnya amat memikat hati saya untuk memilikinya.. tapi masa tu harganya boleh tahan mahal juga di pasaran malaysia, nak minta mama belikan memang takut.. bukan takut mama tak belikna tapi takut mama terpaksa susah payah belikan mainan yang 'cinonet' ini dengan harga yang mahal... Kalau beli barbie doll, siap boleh dapat baju cantik beberapa helai dengan kasut lagi...



Tapi setelah berpuluh tahun dan setelah saya mendirikan rumahtangga akhirnya saya memiliki tamagotchi yang dibelikan oleh my hubby.. dan harganya much much much cheaper... Mula-mula saya main sampai my hubby pun merajuk sebab saya melayan my pet sahaja..hahaha betul-betul addicted la..

Ada lagi satu mainan yang saya mahukan, bukan tak mampu nak beli tapi saya tetap nak orang hadiahkan juga sebab rasa lebih bermakna.. pelikkan?



4 memberi idea:

rasp said...

mainan nie mmg leh addicted kan...

nuraarin-life said...

betul tu sis.. ni tangan saya asyik main dgn pet saya ni

Rara Farah said...

penah jugak mengidam mendalah nie..tapi mahal siot..terpaksa pendam dalam hati..huhu

Dewi Jane said...

Saye dulu pun suke gak main cyber pet tapi skg ni ntah kat mane lak peginyer menatang tu...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails