Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Strawberry bersalut coklat

Dah lama sangat teringin nak rasa strawberry bersalut coklat, saya bukanlah penggemar buah strawberry tapi keinginan tetap ada untuk mencuba sesuatu yang baru.. Ni pun gara -gara Siti nurhaliza punya penangan.. Dan kemuncaknya saya berjaya juga menikmati keenakkan makanan ini..

Posing bersama coklat strawberry saya, tengok mountain coklat di belakang, kalau boleh bawa balik, best nyer!! Abg N masa ni dah jeling, kalau boleh bawa, confirm saya ambil, hahaha

Ini dia yang di-idamkan.. rasa masam-masam manis, begitu juga lah dengan kehidupan kadang-kadang masam dan kadang-kadang manis.. saya harapkan kenangan manis yang lebih banyak dalam ingantan ini..

Nota kaki:
Gerai ini terletak di dalam sunway pyramid!! Tempat lepak saya kalau saya ke Kl, wajib!!

2 memberi idea:

nur said...

sedapnye.. 1st time kenal stoberi cokelat ni masa ct kawen dulu

ALL IN ONE

cikpia said...

kalau kat kedah dulu seminggu sekali mesti pi pekena stroberi celup2 ni.... dok manjung nie mana nak cari ek???? =)

sedapnya!!!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails