Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Yum yum.. sedap juga rasanya chocolate drink eazy mix dutch lady



Saya percaya ramai yang selalu minum susu dutch lady ni, saya pun minat sangat perisa coklat dan sering makan koko krunch bersama dengan susu fresh milk rendah lemak. Sekarang ni ada product baru iaitu chocholate drink eazy mix, kalau kawan-kawan jumpa yang promosi siap ada thumbler eazy mix yang sangat comel.

 Kenapa mesti beli? Rasa coklatnya yang penuh seperti membeli air kotaknya. Buat yang suka minum coklat panas, minuman ini memang sesuai. Minuman Coklat ini juga sangat berkhasiat kerana mempunyai Omega 3 dan 6 serta mempunyai 8 jenis Vitamin B (Vitamin B Kompleks)

Macam mana nak sediakan, senang sahaja: 
 Bancuhkan 4 sudu serbuk coklat ini bersama 200mL air panas (kalau dapat thumbler senang nak sukat) dan goncang. Kalau nak sejuk boleh tambah ais atau sejukkan dalam peti ais, dijamin sama dengan rasa air kotak.

 Bukan iu sahaja, sekarang ini adalah masa promosi, dengan melayari FB dutch lady anda berpeluang untuk memenangi RM50 apabila menyertai permainan biar betul, cuba rasa




Peraduan ini bermula dari 21 sept sehingga 18 okt 2012. Mari kita rebut peluang dengan menyertai permainan "Ezy Mix Party" sempena pelancaran produk Minuman Coklat Dutch Lady baru. 


 Saya dah cuba permainan ini, markah melebihi boleh dapat voucher RM2. Saya dalam proses untuk mendapat markah tertinggi, jadi kawa-kawan semuanya jangan berlengah lagi, mari join sekali.


 

0 memberi idea:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails