Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Welcome to my new world..


Assalammuaalaikum sahabat-sahabat semua..tak tahu kalau kalian semua masih mengingati diri ini lagi atau tidak (ayat skema nie). Saya memang tak pandai nak berkata-kata apatah lagi menulis tapi bila mengenangkan bahawa banyak perkara menarik yang terlepas di mana saya tak abadikan dalam blog ini membuatkan saya rasa terkilan, oleh itu saya mewujudkan lagi satu blog ini, sebelum ini di http://nuraarin.blogdrive.com/ tapi dah sebab lama tak kemas kini jadi rasa nak cuba lah blogspot lak kan.

Rasanya ramai yang tahu bahasa ketiga ini, selain melayu dan english, ini ilham dapat dari
http://princesstortoise2.blogspot.com/ sebab kat blog tu kita belajar peribahasa, di sini saya nak sertakan pemahaman bahasa cina, sebenarnya teringin nak jadi guru tapi sebab dah tahu saya nie kurang kasih-sayang nak jadi guru, so saya abadikan di sini sahaja.

Perkataan @ ayat pertama saya untuk hari ini: 我的家人 dibaca sebagai wo de jia ren maksudnya keluarga saya. Di atas adalah gambar keluarga saya.




1 memberi idea:

puterikurekure said...

wa....
yang ditunggu2 telah tiba!

beb! bila nak jumpa ni?
umah kite ni dokek yo. sonang yo nak jumpo.
hehehe...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails