Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Saya nak pergi bintulu, apa yang saya boleh cari di sana?


Next week saya akan ke Bintulu sarawak untuk keje, tak lama dalam 2 hari sahaja so saya perlukan bantuan kengkawan yang pernah ke BINTULU atau sememangnya kampungnya di bintulu untuk menolong saya.

Nak minta tolong apa? Biasalah kalau kita dah pergi ke tempat orang mestilah nak beli sebanyak mana cenderamata yang boleh, jadi saya perlukan bantuan di mana patut saya pergi untuk shopping, maksud saya in one place kita boleh dapat macam-macam barang..

Tolong yer!! Masa suntuk tapi nak beli banyak barang ni...

4 memberi idea:

Unknown said...

hi..salam perkenalan..biha mmg kje kt bintulu. bha cadangkan, pg park city. sbb dkt c2 ada kdi handycraft, kedai jual kek lapis, ikan terubuk. klu nk bli belacan bintulu, kne p pasar. tu la yg selalu org bwk blk buat buah tangan.

nuraarin-life said...

Thanks for the info.. harap2 boleh sempat shopping

pRincESs_N said...

N pnh outstation bintulu...tdo kt New World...cun...sblh sopim mall...tp yunk..bintulu xde bnde bes utk disopim...mlainkan ulat sagu..erkk..sopim kt kuching bes...

nuraarin-life said...

N: sebab tu nak minta bantuan sesiapa yang pernag g bintulu utk tolong aarin, sbb tak tahu nak ke mana, kalau kuching mmg banyak tempat menarik yg membe cerita

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails