Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Sepintas lalu...

Penangan raya saya sampai demam 3 hari, hari ini baru lega sikit rasanya.. Tengok blog pun lesu jer, mood nak update mmg ke laut!!

Sana sini kawan-kawan bercerita mengenai raya.. seronok raya tahun ni yer.. saya pun seronok juga sebab beraya sebagai tunangan orang, wink! wink! (gatai nooo!!)

Nanti-nanti bila mood dah datang balik, saya cerita apa yang berlaku sepanajng zaman raya saya.. Tema tahun ini tanpa di rancang sebanyak 2 tema.. hijau dan merah.. vougue aarin kejap hahaha..

Sebelum mengundurkan diri.. layan dengan gambar saya yang nak pergi beraya rumah pertama ini...

3 memberi idea:

Mak Su said...

alamak, camner leh demam... makanan berminyak kot... maksu dok sebu perut tak sudah2 ni

nuraarin-life said...

Biasalah maksu, perut terkejut sebab puasa pastu raya makan mcm2

cikpia said...

love the baju!!!!!!!!!!!!! sumpah cantik!!!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails