Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Saya amat bengang!!

Saya amat bengang kerana kedai yang selalu saya beli crosstich tu menaikkan harga barangnya dengan alasan supplier naikkan harga tapi nyonya (ya, penjual itu berbangsa cina) stok yang u jual tu stok lama, saya tahulah sebab plastik pun dah lunyai nampak sangat dah kena belek berkali-kali.. Saya pun tengok gambar tu bertahun-tahun tak ada orang beli pun..sebab apa? Sebab tak lawa lah!!

Saya cuba minta harga lama (saya kan regular customer), tiap2 kali beli crosstich mesti kat situ tapi tak boleh, katanya bagi diskaun jer.. eh eleh naik harga sampai RM2.50 bukannya RM0.50 tau! tapi bagi diskaun RM1 jer.. pastu nak speaking chinese lak ngan pekerja dia.. ini yang saya menyampah!! Ingat saya tak faham bahasa cina ker?? Last-last tak beli pun takpe.. kat rumah pun ada stok lagi, tujuan ke sana cuma nak tengok ada gambar baru jer..Saya ada macam2 peristiwa dengan penjual berbangsa cina, saya cite kat next entry lah.. tak ada mood nak cite yang itu lagi

Nanti saya pergi beli kat supplier terus, bukannya jauh kat teluk intan jer, takat drive sejam dah sampai, nnt saya borong satu kereta jual sendiri, lagi bagus.. ada sesiapa nak beli ngan saya?... hahaha ( ini fikiran masa tengah marah tadi)

1 memberi idea:

cikpia said...

kalau dapat gambar yang senang2 tu nak gak!!! baru nak belajar berjimak... eh silap, berjinak jinak!!!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails