Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Nak kalahkan majlis tunang anak chef wan ker?

Ntah, masa dengar belah pihak lelaki nak beri sampai 15 dulang (盘子 pan zhi) hantaran (untuk majlis tunang je) saya dah terpegun kejap....

ok ok mmg terpegun lama sbb masa mula-mula dulu dah janji nak beri 5-7 dulang sahaja, ini tetiba lagi 2 minggu nak tunang, bakal tunang kata nak bg 15 dulang... Tak ke saya kena balas paling minimum 17 dulang..

Saya dah mula pening, pening sebab ingat nak buat simple-simple dan senang-senang je, kan dah beritahu saya ni tak ada pengalaman, so jalan senang adalah buat simple-simple jer..

Nampaknya kek (蛋糕 dan cao) dan makanan jadi banyak lah sbb barang hantaran dari saya pd pihak lelaki sikit sahaja..

P/s - bakal tunang hadiahkan basikal (自行车 zi xing che) senaman, nak suruh saya kecilkan badan sikit, patut rasa terharu @ rasa kena sindir????

2 memberi idea:

puterikurekure said...

dia concern tu aarin. terima je la. hehehe.

best tu beskal...kite pon teringin nak ada jugak.

nuraarin-life said...

Mmg dah lama nak ada basikal senaman tue, so kira terharu lah sbb akhirnya dapat

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails