Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Marathon filem 电影 dian ying



Dah lama tak marathon movie, secara kebetulan masa ke kl minggu lepas (masa nak pergi menempah kasut), selesai semua hal-hal penting ada masa so penuhkan masa dengan menonton wayang.. Tiga wayang ditonton antaranya:

Pertama: Tooth fairy

Menghiburkan tambahan saya meminati the rock semenjak dia berlakon cerita the game plan, sesuai untuk kanak-kanak even org dewasa macam saya yang ingin menonton filem yang santai.
Pengajaran dari filem ini adalah jangan terlalu berputus asa sebelum mencuba, senang kata belum cuba belum tahu...


Kedua: The spy next door

Mengecewakan kerana terlalu hollywood. kenapa saya berkata begitu? Jackie chan tak beraksi sepenuhnya, nampak semua pergerakan dirancang, tidak seperti filam jackie chan yang lain. Saya tengok cerita ini sambil berfikir bilalah nak habis....


Ketiga: Adnan sempit


Memang menghiburkan..Dah lama tak menonton filem komedi (喜剧 xi ju)yang menghiburkan selepas papadom.. setiap bait kata-kata adalah mencuit hati dan saya suka sangat dialog (对话 dui hua) terakhirnya, "walaupun muka saya ganas, tetapi dalam hati ada taman", that genius..



0 memberi idea:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails