Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Norman hakim tahu menjaga batasan tapi gambar sebaliknya


Saya sebenarnya mmg jarang nak cerita pasal artis ni tapi melihat tajuk mstar 'Norman hakim tetap jaga batas', tapi gambar menunjukkan sebaliknya membuatkan saya rimas..dan amat rimas..

Tak tahulah mmg kita sebagai rakyat malaysia yang suka sangat baca kisah2 artis yg bercinta atau wartawan yg suka menceritakan/ mensensasikan sesuatu cerita.. Yang saya tahu saya lebih suka tengok kejayaan seseorang artis @ lagu baru yg sedang hangat di pasaran..

Nak tengok gambar yang menjaga batasan lagi, boleh tengok di SINI..

4 memberi idea:

Hazzy Ishak said...

kawin je lah, malas dah tgk dorang ni

syahira ariff said...

menyampah la tgk dua org nie
asyik duk nafi jer
kalau gatal, kawen terus jer
*tibe2 emo tgk gmbar diorang
hehehe

.s.o.f.i.a. said...

macam2.... malas dah nak amik tau....

tqa said...

ngahaha.
lawak laks.
tulah gaye hidup deme.
"menjaga batas"
what up.


JempotDatangKeBlogTqa

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails