Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Saya mahu mencontohi Elyana

Hai kawan-kawan, nama saya aarin dan ini adik saya elyana.. eh eh suka-suka nak mengaku elyana tu adik awak yer!!! Tak ada, tak ada, saya nak jadikan elyana sebagai contoh positif dalam hidup saya..

Kalau awak dari kecil mmg kurus, tetiba di usia 20-an berat badan meningkat dengan mendadak, memang tekanan perasaan, tambah-tambah dah bertunang, patutnya masa bertunang tu, kita cuba nak menguruskan badan bukan menambahkan berat badan kan... Tapi nasib baik tunang elyana ni memahami yer...

Saya suka lakonan elyana.. terutama sekali drama Dunia baru, lagipun dalam drama tu banyak karektor-karektor yang mencuit perasaan.. pada peminat-peminat dunia baru, jangan lupa saksikan sambungan drama ini di GUA..

Saya juga berazam nak mengurangkan berat badan (bukan kurus, cuma kurang) bukan kerana orang lain, tetapi kerana diri sendiri, siapa tak nak nampak anggun menawan di majlis raja sehari kan... kawan-kawan, saya kini berazam..sangat-sangat mahu!!

Tapi saya tak nak makan pil-pil kurus yang boleh memudaratkan kesihatan macam pernah jadi pada Andrea De cruz, saya mahu kurangkan berat cara sihat, bersenam dan megurangkan kuantiti makanan...Moga berjaya!!


 Gambar ini diambil semasa rancak tour SURIA tahun 2008, lihat elyana sungguh ramping kan


Nota kaki:
Segala nasihat atau pengalaman menguruskan badan amat di alu-alu kan..

3 memberi idea:

Hazzy Ishak said...

tembam sebab bahagia, okay lah tu

sI tEDI said...

eh! betul ke naik?

nuraarin-life said...

hazzy:
Mmg bahagia, cuma nak lebih sihat!!

Tedi:
Betul, ada tengok dia nyanyi masa GAH 1, mmg berisi dari dulu

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails