Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Contest! One day i will satisfy with my life!

 Contest by Hidayah


One day i will satisfy with my life ... Cuba baca my blog name, I am a simple girl with simple mind!

Daripada situ dah nampak aarin bukan seseorang yang complicated untuk difahami, saya nampak garang di luar or maybe not that friendly bila jumpa face to face tapi hakikatnya saya suka berkawan.. Saya suka benda yang simple-simple, Contoh terbaik: Saya rasa tak perlu nak tambah apa2 aksesori pada kereta kerana saya rasa basic is good..

Why i say i am a simple girl with simple mind? Kerana saya hanya berkawan dengan org yang mahu berkawan dgn ikhlas, saya tidak suka menyulitkan sesuatu situasi, saya dah biasa hidup berdikari kerana saya adalah anak tunggal, jadi selalu layan melayan sendiri.. Simple as that!!

Kalau terasa bosan, hanya melayan diri dengan mendengar lagu, layan DVD, main PC game dan hobi terbaru adalah ber'blogging'!! Tak perlu menyusahkan sesiapa, kawan alam maya juga bagus kerana kita berkongsi maklumat dan luahan perasaan ada yang boleh menasihati juga..


Untuk merasa puas dengan hidup, saya percaya kita:
  • Perlu yakin dengan apa yang kita buat
  • Percaya dengan apa yang kita mahu
  • Berpuas hati dengan apa yang kita ada
  • Jangan berputus asa bila menghadapi kegagalan
  • Berfikir secara positif dan rasional
  • Mempunyai keluarga yang sempurna

Saya mahu semua itu kerana itu saya berkata ONE DAY I WILL SATISFY WITH MY LIFE.. bila saya memiliki keluarga yang sempurna.. wink! wink! saya bujang lagi so tunggu saya ada family then saya akan berpuas hati...



Perah idea juga nie, adakah akan menarik perhatian judges sekalian:

THE JUDGES


2 memberi idea:

Hidayah Ismawi said...

Wish you all the best with dreams.. cepat2 dpt family sendiri :)

Thanks for entering :) Good luck!

Wah! siap tampal gambar judges tu..hehe

nuraarin-life said...

thanks... sedanag menuju ke arah itu wink wink

Judges vouge gitu.. wondergirls UPM kan..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails