Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Saya sokong Suria FM



Saya tahu ramai peminat Hot FM sebab ada pengacara Fara Fauzana dan FBI, saya tak nafikan suatu masa dulu saya mmg minat dengar radio Hot FM.. Tapi sejak awal tahun ini, apabila saya tahu yang Linda Onn akan berpindah dari Era FM ke Suria... Saya terus menjadi pendengar setia Suria FM..

Setelah bertahun mendengar radio Hot FM, saya perlukan pemikiran yang lebih segar daripada idea prank orang .. Di Suria kelolaan Linda onn, ada terowong masa dimana kita mendapat Info dan entertaiment dalam masa yang sama.. kalau bersama 'the kerinting bro' Halin dan Zizi ada seribu seminit, di mana perlu menjawab 10 soalan dalam masa 1 minit, banyak Info yang kita dapat melalui segmen ini...

 Pencapaian Suria ini saya banggakan kerana mereka layak untuk menerimanya, dan saya adalah salah seorang pendengar yang membantu mereka mencapai sehingga 165% peningkatan pendengar itu...

Pendapat dari saya sebagai pendengar:
  • Bila dah popular, jangan jadikan radio tempat menyiarkan iklan sahaja..
  • Kekalkan segmen yang memberikan Info
  • Gandingan pagi 'The kerinting Bro' harap dikekalkan, tapi halim maybe u patut lebih releks... (budget halim baca jer ni, hehehe)
  • Lagu yang diputarkan amatlah sesuai terutama masa segmen Linda sebab banyak lagu yang kita jarang dengar dapat dengar balik(linda, u pilih lagu tu sendiri ker?)
  • Dj Lin, suara u memang romantik..Bila layan malam-malam terasa syahdu... dengar lagu yang jiwang-jiwang itu

Nota kaki:
Memilih yang mana sedap halwa telinga mendengar..

0 memberi idea:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails