Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Contest Perkahwinan abadi @ Pertunangan terindah

Saya pun baru jer di dunia blog ni, sebenarnya lama di dunia blog cuma lama tak update tapi recently sebab nak bertunang dan ingin mencatatkan perjalanan menuju ke gerbang perkahwinan (insya-allah) saya aktif semula..

Tak lama saya ingin menjalankan contest sempena anniversary mummy dan abah saya yang ke-31.. Still looking perfect gift for them.. Maybe second honeymoon, but my father not a travelling person so kena fikir hadiah lain kut..hmmmm

Oh ya, contest ini terbuka utk pasangan yg sudah bertunang @ berkahwin sahaja sbb Temanya adalah wedding @ enggagement Day.. rasa-rasanya ramai tak yg nak masuk?? My follower pun tak ramai lagi, but i think its ok kut..nanti kawan-kawan tolong promosikan masa saya buat contest yer

Nota kaki: 1. Hadiah pun saya masih mencari..lalalala..
                 2. Nanti saya buat contest utk yg bujang pula ye

2 memberi idea:

Unknown said...

Aarin,
you boleh war2 kan contest u di sini
http://my-giveaway.blogspot.com/

vTec N girL said...

bila aarin nk buat contest ni..xsbr nk join nih..bitau la bla da start yea..hehe..nk jadi org 1st gitu..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails