Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Si tedi buat contest: Bila dak itam berdialog

Contest dari Cik tedi, mereka dialog dak itam

Photobucket


















Opss, Cik tedi nak tangkap gambar saya yer... Nie mesti nak promote aksi-aksi manja saya kan..

Photobucket

Ok, saya pun tak lokek ilmu, nak beraksi manja, macam nie tau caranya.. (sambil berposing dengan penuh gaya lagi).. gambar seterusnya dalam simpanan cik tedi yer.. kalau nak sila email cik tedi..chow dulu

Soalan 2: Berikan 2 sebab kamu berkunjung, membaca dan mengomen di Kadangkala diam itu lebih baik?
- Penulisan yang begitu terasa dekat dihati
- Walaupun saya bukan seorang pengemar kucing, tetapi aksi-aksi kucing di blog ini amat memikat hati


Soalan 3: Berikan satu tajuk 'entry' yang paling kamu sukai atau yang terkesan di hati.
- Semestinya pemergian dak utih.. RIP

Soalan 4:Berikan satu tajuk atau perkara atau isu yang dapat membuatkan kadagkala diam itu lebih baik lebih mantap, lemak berkrim dan disukai ramai.
- Apa sahaja yang ingin dikongsikan oleh cik tedi dengan kawan2 adalah dari isi hatinya, jadi keep it up

Soalan 5: Saya mengharapkan kadangkala diam itu lebih baik akan terus berblogging kerana dunia blog sunyi tanpa aksi kucing dan coloteh cik tedi

Sekian... Nak masuk contest dan menang hadiah..sila Join

1 memberi idea:

myQza said...

terima kasih arin atas sokongan dengan menyertai contest ini.

Penyertaan kamu di terima.

terima kasih sekalilagi :)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails