Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Dugaan lagi...

Hari ini saya diduga lagi... Ingat tak cerita Lama ini? Tapi ini tak ada kena mengena dengan cerite itu, yang ada kena mengena adalah saya diganggu lagi..


Kalau saya di pihak yg benar, kenapa awak nak kacau hubungan saya dengan tunang saya?
Kenapa awak tak nak angkat telefon bila saya call kerana mahukan penjelasan?
Kenapa awak nak jadi pengecut, hanya berani sms sahaja?


Sebab awak cuba nak memporak-perandakan hubungan kami..
Sebab awak cemburu dia menyintai saya dan bukannya awak...
Sebab hubungan kami tak akan goyah walaupun diganggu...


Jadi kepada awak yang pengecut dan penganggu ini... sila hilangkan diri sebelum saya jumpa awak... saya bukan dalam keadaan emosi yang baik hari ini....

0 memberi idea:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails