Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Saya kemana hujung minggu lepas??


Miss me?? hehehe, saya MC semalam, biasalah masalah wanita ini kan.. OK, nak kongsi cerita hujung minggu...

Lihat gambar di atas mesti ramai yang dapat teka saya ke mana kan... Mmg menarik I-City bandaraya bercahaya ini..

Tak puas nak tangkap gambar dan menikmati keindahan cahaya lampu yang berwarna warni ini..

Saya ke sana lebih kurang pukul 1 pagi, masih lagi ramai oarang di sana, mungkin kerana malam minggu jadi semua ambil kesempatan untuk lepak lama skit...

Mama bersembunyi di sebalik bulan dan bintang.. ewah..


Mama peluk apa itu?
 "
 "
 "
 "
 "
 "
"
"
Ohhh... Abg Dino rupanya, patutlah dapat peluk kaki jer...



Masa ini flash gambar lupa nak adjust, jadi nampak merak tak nampak orang.. Itu pakcik saya, pakcik saya cool orangnyer, pukul 1 pagi pun layan jer






Lihat aksi mama itu.. kalau cudak-budak kan, hehehe

Mama and me yang sangat gembira...

Cantiknya... berwarna-warni..

Nota kaki:
Seronok beriadah bersama keluarga...

4 memberi idea:

myQza said...

wah! dah samapai dah!

aku selalu tgk gambar jek

pRincESs_N said...

waaa...nk ajk hubby g ctu...dlu ms g x byk lg lmpu..

nuraarin-life said...

tedi:
Secara kebetulan sbb melawat sedara yg ruamh terbakar. sampai juga saya

N:
kali ini dah banyak lampu tapi tengok macam still nak tambah lagi....

ERSHAD said...

cantiknyer tempat nie...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails