Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Artis antarabangsa jadi duta produk malaysia

Kenal tak pelakon hong kong dia atas ni? Bagi sesiapa yang layan drama kantonis tiap-tiap petang. mesti ada yang perasan mamat nie... Mamat nie sekarang dah jadi duta power root ali cafe, nama dia Raymond lam fung, sekarang tengah meletup-letup di hong kong



Kalau ada hero, mesti ada heroinnya.. Pelakon Linda chung ini juga dikaitkan sebagai kekasih on dan off screen.. sama cantik sama padan

Comel kan??

Walaupun kebanyakkan kawan-kawan lebih suka layan drama korea sbb pelakonnya lebih cute tapi saya still stay dengan drama hong kong juga, kiranya dua-dua pun saya tengok juga..


Ini Lee min ho dan saya percaya antara kegilaan ramai gadis di luar sana (saya pun nak join tapi saya dah tunang, so saya rileks jer)

Perbezaan yang saya nampak buat masa ini antara drama hong kong dan korea:
  • Drama korea lebih menitikberatkan hal-hal percintaan, kira macam cerita cinderella .. sampai ada tajuk cerita cinderalla man dan cinderella sister
  • Drama hong kong pula lebih  kepada nilai-nilai keluarga, dendam dan berebut harta..seperti moonlight resonance , drama yang mendapat rating tertinggi di hong kong
  • Drama korea, pelakon lelakinya bersifat lembut, berwajah comel dan membuai perasaan gadis2 yang menontonnya
  • Drama hong kong pula lebih menunjukkan mengenai kongsi gelap atau drama kepolisan
Poster moonlight resonnace, antara pelakonnya adalah lam fung, linda chung, bosco wong, tavia yeung dan ramai lagi

Nota kaki:
Sekarang tengah layan drama my fair lady...

5 memberi idea:

Hazzy Ishak said...

suka ar drama my fair lady tu

Entry terbaru dari Hazzy,
Video 'Flying Donkey' di Rusia menarik perhatian ramai.

nuraarin-life said...

hazzy:
Betul ,best kan, geram suka benci sayangs semua ada

rasp said...

alamak...tak leh nak komen...
tak follow crite korea....

cikpia said...

tak follow apa2 citer sebab terlampau pemalas.... sampai nak amik remote tekan2 pun malas.... caner tu??? he he.....

nuraarin-life said...

rasp: tak per, nie pun kira komen gak

pia: ini nampaknya rajin sgt keje nie

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails