Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Day 3 – Your idea of the perfect first date.

Dulu sebelum bercinta dengan pemikiran yang sangat lah naif, impian first date saya mesti mahu dimulakan dengan candle light dinner, makan steak cam orang putih sebab terpengaruh dengan filem-filem barat.

Dinner minum air oren tau!!

Selepas dinner, berjalan di tepi pantai.. Sambil berbual untuk mengenali hati masing-masing....

Sekarang tidak lagi, bagi saya untuk first date yang pertama adalah mengajak si dia menonton wayang, kalau untuk first date dia memberikan kebebasan untuk kita memilih wayang yang mahu ditonton, mmg layak untuk diajak second date.

Wayang pertama yang saya tonton, ginger snaps, ganas tak ganas pilihan saya for date, haha

Habis wayang, lepak di kedai yang selesa (bukan mamak k) seperti kedai ais krim atau coffee house yang memudahkan untuk kita berbual (tanpa membesarkan speaker suara k, first date tatasusila mahu jaga ye)

Kalau ais krim macam ni, tiap kali dating mesti mahu..

Temujanji yang pertama amatlah penting kerana dari situ kita tahu si dia sesuai atau tidak untuk kita, kalau first date tangan menjalar-jalar mmg nahas, saya tak pandai bersilat atau ada apa-apa seni mempertahankan diri tapi jangan buat saya marah, laki kuat mana pun saya belasah (haha, cukup ganas tak)

Itu adalah my perfect first date, kalau dah date ke-5, kena acara lain la yer...

1 memberi idea:

eB ezrin said...

hmmmmmm... nak cuber dh lambat... ahaks

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails