Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Day 4 – Your favorite photograph of your best friend.


Gambar kesukaan kawan baik saya adalah semasa perkahwinannya. Kami ini sebaya dan birthday pada tarikh yang sama, jadi kami sangat memahami satu sama lain. Mungkin kerana persamaan ini, saya belum berkahwin dan kawan baik saya pun belum lagi. Jadi semasa saya bertunang, saya sentiasa mendoakan semoga beliau juga akan bertemu jodoh secepat yang mungkin.

Dan siapa sangka beliau bertemu jodoh dan mengakhirinya dengan perkahwinan awal daripada saya. Saya mendoakan moga kamu, wanie dan suamimu norman akan sentiasa berbahagia hingga hujung nyawa.

1 memberi idea:

pRincESs_N said...

jodoh sume d tgn tuhan kan yunk...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails