Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Mari bermain tanah liat bersama saya yang berumur 3.......3+++

Nak kata saya ni masa kecil dulu tak dimanjai dengan barang mainan rasanya tak ada, dulu mainan barbie doll, main masak-masak, teddy bear, lego dan pelbagai mainan lagi yang saya ada. Tapi tak tahu sejak umur makin meningkat ni ehemm... saya sangat-sangat terpikat dengan mainan yang ada di pasaran.


Baru-baru ini saya beli permainan tanah liat biskut maker, ooo teruja habis tengok.. bukan sahaja biskut maker, ada pizza maker, aiskrim dan macam-macam lagi.. Nasib baik jalan-jalan dengan mama, mama kata 'lepas ko main, nnt bagi cucu mama pula main'. Eh, mama mana ada cucu, saya pun tak kahwin lagi... Nampaknya saya kena perli..

Rasanya tak pelik kalau saya nak terpikat pada mainan zaman sekarang, sebab masa kita kecil-kecil dulu selalunya mainan kita buat sendiri. Contoh masa main tanah liat ni, kalau kita nak buat bentuk bulat, kita akan gunakan cawan, tapi sekarang ni dah acuannya sendiri. Jadi dengan sendirinya kita nak mencuba.. 

Rasanya permainan barbie doll lagi banyak fungsi baru yang muncul, dengan barbie yang boleh berkata-kata, baju boleh disembur warna lain.. semuanya memikat kanak-kanak dan juga dewasa seperti saya, hehehe..

Nota kaki:
Sebenarnya saya terkilan sebab koleksi barbie doll saya, mama dah beri pada jiran sebab mama ingat saya tak nak main. Itu adalah permainan paling yang paling saya suka, sampai sekarang terkenang-kenang. Rasa macam nak kumpul balik.



1 memberi idea:

Faarihin said...

masa sekolah dulu suka tengok gusti..

skang tak de dah..

hulk hogan paling macho lah.. hahahaha...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails