Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Jangan tungu lama-lama, nanti diambil orang!!

Jangan terkejut, tak ada sesiapa yang diambil orang tapi saya terlepas butik idaman saya..

Saya dah survey butik pengantin sejak 8 bulan yang lepas.. Dah ada yang berkenan di hati dengan harga yang sangat-sangat berpatutan, tapi sebab rasa tarikh kahwin macam lambat lagi, jadi tak tempah betul-betul.. tapi semalam pergi ke butik yang saya mahu itu terkejut sebab dah fully booking. Oh.. terkesima sekejap sebab rasa blur, benda yang lama rancang dah tak jadi..

Ini contoh pelamin yang saya berkenan, tapi tak jadi ambil

Tapi alhamdullilah, survey di tempat lain ada pelamin yang berkenan di hati, orang kata tertutup satu jalan, banyak lagi jalan lain yang terbuka. Yang penting perlu berfikir secara positif dan RELAX!!


Nota kaki:
Setiap halangan pasti ada jalan penyelesaiannya..

5 memberi idea:

Intan and The Boys said...

butik mana aarin? itula. masa kita dulu, tempah 6 bulan awal. itupon dok selit2 jugak. sebab tempahan banyak.

kat sini butik kawen tak banyak. susah kan?

eB ezrin said...

makin dekat tarikh lagi byk dugaannyer... kami dolo... las minute... hall terkunci... camner org nk psg pelamin?... x ke haru... hmmmmm

nuraarin-life said...

Intan: Butik yg aarin nak tu lela creation sbb make up dia cantik

eB: betul banyak dugaan, sebab tu kena rileks... Saya sedang rileks nie

cikpia said...

bila nak kawen nyer..............???

nuraarin-life said...

Cik pia:
Sabar cik pia... hehehe nnt saya war warkan bila kad dah siap yer

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails