Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Day 6 – A photo of an animal you’d love to keep as a pet.

Binatang yang saya mahu pelihara sangat-sangat adalah

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"

TAK ADA!!

Kenapa?
Pertama: Saya takut dengan binatang yang berbulu, maknanya kucing, burung mmg tak sesuai
Kedua: Saya geli dengan binatang yang kulitnya licin, maknanya ular, putera katak memang gagal
Ketiga: Saya tak pandai menguruskan binantang yang memerlukan perhatian lebih seperti ikan, hamster.. takut jadi serial killer macam adik cik pia pula.. hehehe

Jadi kesimpulannya saya memang tak sesuai memelihara apa-apa binatang di rumah...
Tapi di rumah saya ada seekor kucing, namanya TomTom Bak. Saya gelarkan kucing sewa sebab dia tak dijaga seperti seekor binatang peliharaan yang biasa. Bila lapar dia akan muncul, kenyang dia hilang sampai berhari-hari.. Dan dia suka tidur dalam bilik saya walaupun dia tahu saya takut dengan dia.. Memang pendera betul kan tom tom bak nie..

1 memberi idea:

rasp said...

sis, i plak sukakan kucing...
TAPI disebabkan my doter, agate nie penggeli kucing...
maka tak leh bela...
last2 bela ikan je ler....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails