Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Gangguan yang terpaksa dihapuskan

Semalam melawat blog zie fauzi, baru saya tahu mengenai sesuatu..



Saya tak tahu kalau ramai yang tahu seperti saya bahawa widgeo ini akan menyebabkan orang yg melawat blog kita akan buka tab-tab iklan yang banyak.. kebanyakkan mmg mengganggu.

Jadi saya dengan sedihnya terpaksa me'remove' carta mengira pelawat nie.. saya baru pasang tak sampai dalam 2 bulan dan alhamdullilah ramai juga yang melawat.. Tapi saya kanak-kanak yang masih belajar, bila ada sifu berkata ini akan memudaratkan blog anda, seeloknya dihapuskanlah..

Tapi tak mengapa, banyak lagi sistem pengiraan yang lain kan..


Nota kaki:
Kita mulakan hari yang baru dgn pengiraan yang baru...
Opss tak jadi mula dengan angka 688 (8 ada ong or)






4 memberi idea:

Hazzy Ishak said...

yup
benda ni menyusahkan
saya dah remove dah...

nuraarin-life said...

itulah, saya baru tahu..saya blogger baru belajar

myQza said...

aku x pasang!:P

nuraarin-life said...

tedi.. rindu sama kamu yer...

saya dah tahu masalahnya, harap2 yg dtg sini tak ada masalah yer

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails