Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Oh merahnya Mak Ngah

Dah hampir 4 bulan sejak aktif ber-blog nie asyik guna template basic jer.. so hari ni satu pagi mencari template yang menarik untuk menceriakan blog saya nie.. dan saya jumpa 'love is in the air', maksudnya bersesuaiannya dengan mood saya yang in love gitu...

Dah tukar template nie, macam2 pula kena tukar yer, patutlah bila ada kwan2 yang lain tukar template beritahu nanti nak kena adjust sana sini... Sampai Nuffnang pun kena pindah ke bawah..sorry yer nuff.. So saya kena buat code between post pula yer.. sebelum nie dah selesa nuff di atas post..hmmmm

Nota Kaki:
Template ni didownload dari freetemplate4u.com

2 memberi idea:

Intan and The Boys said...

merah meriah!

lagipon ada ong oooo...
hehehe~

nuraarin-life said...

saya suka merah... mmg ong or.. nak dpt angpau merah banyak2

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails