Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Walaupun dah lama berlalu, tapi masih lagi nak berkongsi kegembiraan

Tajuk panjang sebab hari ini entri bergambar dgn sedikit text ucapan sahaja yer...

8 March adalah tarikh hari lahir saya dan kawan baik saya yg bernama wanie... Jadi di sini saya nak kongsi hadiah yg saya berikan padanya.. ditempah khas dengan blogger yg menggunakan daya kreatif mereka untuk berniaga.. (Panjang pula mukadimahnya ni)




 Ini adalah beg untuk handphone, comel sgt saya pun rasa mcm tak nak bagi jer,hehehe

Ini adalah car signage.. The only BFF (best friend forever)

Wreslet yg comel



Di samping itu, saya ada juga menempah keychain utk diri sendiri yer

Couple keychain...


Nota kaki:
Barangan kreatif ini saya tempah daripada Khairuncraff dan yana craff

4 memberi idea:

puterikurekure said...

comel!!!

suka tgk keychain tu. :)

sI tEDI said...

untungnya wanie.. byk dpt hadiah!

Hazzy Ishak said...

bestnye
terasa macam nak buat sendiri tapi ttau nak beli item tu kat mana

~ yus ~ said...

kapel keychain tu comel.. ehehehhehe ;)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails