Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
AJL 25: Cinta sempurna

AJL ke 25 bakal berlansung pada 9 january 2011, jadi dari masa ke semasa saya akan update dengan lagu-lagu yang bakal bertanding mengikut pilihan saya sendiri..

Jadi Carta top 14... Tempat pertama yang bertahta di hati aarin adalah

CINTA SEMPUNA (YUNA)




Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berbeda aku darimu
Kau berdiri teguh
Aku serba tiada Aku kekurangan
Dan bila kau tiba
Aku hilang dari kewujudan

Sempurnanya sifatmu
Tulusnya hatimu Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku
Tak mampu 'tuk menanggung
Sebuah cinta sempurna
Darimu Darimu ohhh

Bukan aku tak pernah
Mengerti dirmu Ku sanjung setiap
Kata cinta kau berikan aku
Hilangkan rasa itu
Akhirkankan semua
Dan bila kau sedar
Aku hilang dari kewujudan

Sempurnanya sifatmu
Tulusnya hatimu Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku
Tak mampu 'tuk menanggung
Sebuah cinta sempurna
Darimu Darimu ohhh 
Darimu ohhh


0 memberi idea:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails