Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Penat kerajaan buat iklan jangan merokok kalau media memaparkan berita kebaikan merokok pula


Memang terkejut juga berita macam ini pun nak disiarkan dekat paper sebab sekarang ini kerajaan bertungkus lumus buat operasi jangan merokok sebab merokok membahayakan kesihatan.. siap ada iklan yang sangat menyayat hati.. Anak yang takut dengan ibu sendiri yang hodoh, suami yang kehilangan kaki serta harapan ibu supaya anaknya jangan merokok.

Tetiba ada berita merokok boleh menyedapkan suara. Rasanya resepi menyedapkan suara macam ini, simpan kat diri sendiri jer la. Media pun tak perlulah memberitahu masyarakat sebab remaja sekarang ni semua nak jadi artis, kalau tahu merokok boleh menyedapkan suara nanti semua pakat-pakat merokok lepas tu bagi alasan resepi menyedapkan suara, kan parah tu!!


Nota kaki:
Lagu manifestasi cinta nyanyian Fiq dan mirwarna memang best, kecewa sebab tak masuk AJL 25.

4 memberi idea:

eB@mamaAerish'n'Aed said...

ah?... betoi ker?... aduyai

rasp said...

macam2 alasan ek kalo nak merokok tu....

nuraarin-life said...

eB:
pening juga

nuraarin-life said...

rasp:
betul, tak munasabah alasannya

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails