Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Saya dah layak dapat cek dari nuffnang

Minggu lepas semua orang kecoh sebab nuffnang hantar email memberitahu yang mereke ter'double'kan income.. jadi masa saya cek saya kata pada diri sendiri ni mesti income yang double tu, tapi hari ini saya cek lagi.. nilainya tetap sama, maknanya nilai itu adalah muktamad.. Saya amat berbangga dan ingin menjerit

SAYA DAH LAYAK NAK CASH OUT KAN DUIT !!

ok, excited sesangat, sebab saya tahu prestasi blog ini bukan senanag nak capai ke nilai yang boleh di cash out. Tapi saya tak mahu cash lagi, tunggu sehingga bulan 2 nanti.. boleh juga buat duit honeymoon. Gembira sangat ni..

Baru-baru ini selalu baca daripada blogger-blogger yang lain mengenai BE yang semakin berkurangan, bagi saya apa yang saya lakukan untuk blog ini adalah berpatutan dengan nilai saya dapat, tapi kalau nak bagi banyak2 BE, takkan nak menolakkan kan..

2 memberi idea:

Rara Farah said...

tahniah...sy bile lg leh cash out ek...huhu

pRincESs_N said...

kumpul manyak2 nti br cash out..ley open table yunk..hiks..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails