Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Soseh soseh harian metro ciplak entry saya??


Tajuk gempak ker? Saya tak katakan artikel yang disiarkan di harian metro ruangan soseh soseh menciplak sebiji entry saya tapi persamaannta tetap ada cuma olahan soseh soseh lebih sedap bunyinya. Mari saya sertakan persamaan yang wujud.


Persamaan pertama

Saya menulis:
siap ada iklan yang sangat menyayat hati.. Anak yang takut dengan ibu sendiri yang hodoh, suami yang kehilangan kaki serta harapan ibu supaya anaknya jangan merokok.

Sosej sosej menulis:
Ketika kerajaan giat berkempen jangan merokok, siap buat iklan paparkan cerita sedih di kaca televisyen dan iklan ngeri pada kotak rokok, 

Persamaan kedua
Saya menulis:
Memang terkejut juga berita macam ini pun nak disiarkan dekat paper

Soseh soseh menulis:
Patutnya kenyataan yang dengkil begitu tidak seharusnya disiarkan untuk tatapan umum

Persamaan ketiga

Saya menulis:
kalau tahu merokok boleh menyedapkan suara nanti semua pakat-pakat merokok lepas tu bagi alasan resepi menyedapkan suara, kan parah tu!!

Soseh soseh menulis:
Tidak tahu SS hendak kata apa selepas membaca cerita ini. Takut pula ramai remaja selepas ini akan kata mereka hisap rokok sebab mahukan suara ‘sedap’ macam Fiq.


Ada persamaan tak? Sila menilai entry INI dengan yang INI

Nota kaki:
Tak tahu bangga atau sedih.... harapan hanya kebetulan sahaja

6 memberi idea:

cikpia said...

kalau betoi diaorang tiru, hebat ahhhh!!!! salute cik aarin!!!

hans said...

kebetulan jer kut
P/S : Jika Followers Blog Ramai Adakah Duit Nuffnang Blogger Itu Banyak?

P/S : Gua Nak Tanya Pasal Dr Rozmey, Rayyan Fantasi, Endhiran, Aarif Lee Dan Bruce Lee

eB@mamaAerish'n'Aed said...

kalo betoi...cayalah.... ;p
idop org perak... ;p

nuraarin-life said...

Cik pia: hehehe..

nuraarin-life said...

Hans: Kalau kebetulan baguslah

nuraarin-life said...

eB: Hidup orang perak!!! famous sat teman nie, hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails