Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
The amazing race season 4: Tiada lagi peserta malaysia

Bagi saya menonton the amazing race asia(TARA) merupakan satu hiburan realiti tv yang amat mengujakan saya. Daripada musim 1 sehingga musim 3 malaysia berjaya menduduki top 3. Walaupun, setiap musim prestasi peserta malaysia makin menurun tetapi saya tetap berbangga sebab sekurang-kurangnya masih lagi top 3. Tetapi semalam saya amat sedih, sebab satu-satunya peserta malaysia yang tinggal iaitu ethan & khairi dah tersingkir (eliminated from the race), tiada lagi keseronokkan menonton amazing race..

 Kenapa team ini terkeluar?? Mungkin banyak sangat bercakap daripada bertindak kut

SAYA TIPU!!!!!

Saya masih lagi nak menonton TARA sebab musim kali ini sangat-sangat adventure. Lebih banyak task dan aktiviti yang perlu dilakukan. Lagipun saya kena terima hakikat yang musim ini, peserta dari negara lain memang lebih baik daripada malaysia.

Mari kita imbas kembali peseta yang pernah menduduki tempat terbaik dalam TARA

 Zabrina & Joe jer: Pemenang TARA musim pertama (sangat berbangga sebab musim pertama dimenangi oleh malaysia dan juga girl semuanya)

 Pamela & vanessa: tempat kedua (musim ke-2)

Ida & Tania: Tempat ketiga untuk TARA (musim ke-3)

Hmm.. baru saya perasan, top 3 semuanya peserta perempuan, dan kali ini TARA 4 tak ada team yang girl power, sebab tu tak sempat nak masul final..Jadi untuk next TARA 5, pilihan girl power adalah penting!!



1 memberi idea:

Pinky Pixie said...

x tengok cerita ni. sob2..

tapi ramai kate citer ni best kan..kan

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails