Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Selamat Hari Pekerja


Setelah setahun bekerja keras, kini hari pekerja menjelma kembali...


Tema hari pekerja tahun 2010 adalah

Pekerja Berinovasi Pemacu Transformasi
Saya tak nak ulas mengenai tema di atas, saya bukan pekerja yang cemerlang untuk huraikan tema yg begitu inovatif ini.. Yang saya tahu, saya bekerja untuk kesenangan keluarga saya..

Selamat hari pekerja saya ucapkan kepada semua rakyat malaysia yang bekerja keras mencari rezeki untuk keluarga tersayang.. Ambillah kesempatan hari ini untuk beriadah bersama keluarga.. keluar berkelah ke, melancong bersama keluarga ataupun temankan keluarga dirumah pun dah cukup menggembirakan kan...




Nota kaki
  • Saya nak celebrate hari pekerja ini dengan bershopping bersama mummy saya, banyak jualan murah...:
  • Info hari pekerja adalah dari sini

0 memberi idea:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails