Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Hari ini 30 Ogos....ada 1 hari lagi sebelum tarikh tutup!!


30 Ogos... selain menanti 31 Ogos hari merdeka, besok merupakan hari terakhir giveaway ini
 Terima kasih kepada yang sudi menjayakan GA yang serba sederhana ini..
1 September saya akan update senarai peserta dan insya-allah saya akan umumkan pemenang pada 3 September...
Kepada para peserta, arissacraftshoppe adalah kedai online kawan sepejabat saya, bukan milik saya, minta diperbetulkan kerana ada yang menyangka itu adalah blog saya juga.. 
Selepas pemenang diumumkan, diminta berhubung terus dengan arissacraftshoppe   
Saya akan berkomunikasi dengan arissacraftshoppe di sini sahaja dengan memberitahu siapa pemenang yang berhak memilih apa saja item daripada blog beliau (meja kami dekat sahaja)
Akhir kata.. selamat ber'giveaway' !!
 

0 memberi idea:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails