Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Nuffnang sayang saya juga









Selalu baca blog kawan2 kawan yang lain, semua dapat BE baru, saya tak cemburu kerana saya tahu traffic mereka berduyun-duyun.. apalah sangat nak dibandingkan dengan blog saya ini tapi rupa-rupanya Nuffnang juga sayang pada saya..



Dah beberapa tengok iklan UOB Ladys Card LR terbit di blog saya dan akhirnya dah masuk jadi BE.. thanks nuffnang..

Nota kaki:
Tak kiralah nak kata mengampu atau apa pun, yang penting semua yg letak iklan nuffnang tujuannya untuk menjana kewangan kan.. jadi tak adalah istilah mengampu disini

4 memberi idea:

Hazzy Ishak said...

click BE awak
heee

rasp said...

i will click u...congrats!

cikpia said...

congrats aarin.... bulan posa nie nuffie dermawan kot. me yang dah bertahun blogging pun baru dapat BE. tapi 3 ja la.... cukup la, dari taknah dapat langsung.. he he...

Ms SZ said...

tahniah. suke *-* Kite pon baru dapat dibulan puasa ni. Padahal visitor ciput aje. alhamdulillah, merasa gak BE after 1 year blogging

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails