Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Kan dah kantoi!!


Jangan ingat kita boleh lepas macam tue saja, ini rentetan mengenai kisah ini... Boleh baca menmgenai kes ini di SINI..

 Gambar dari google, saya suka merah putih ini

Gambar di atas bukan yang memey usung lah, kalau dia angkat mahu patah pinggang, hahaha.... 
Kerana mulut badan binasa, perumpamaan begini memang sesuai kerana daripada pengadu sanggup menjadi saksi kerana tak tahan dengan pembohongan yang dilakukan oleh pasangan romanis ini..

Jadi, buat semua sebelum mengeluarkan apa-apa kenyataan, selidik dulu ada tak orang sekeliling yang tahu apa yang cuba anda bohongkan?

Nota kaki:
Malas nak tepek gambar mereka.... sakit mata, hahaha, kalau nak menguji mata, test di SINI

3 memberi idea:

Kancilbiru said...

barulah di katakan buku bertemu ruas...petunjuk Allah di bulan Ramadan..kita semua kena tipu ngan dorng ni...huhuhu

.s.o.f.i.a. said...

tak habis2....... bosan dah!!!

nuraarin-life said...

kancilbiru:
Semua ketentuan-NYA

cik pia:
mereka yg cari publisiti, kita bg jer,hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails