Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Hadiah giveaway yang saya terima

Sesetengah hadiah giveaway ini dah lama saya terima, tapi nak khabarkan juga buat penganjur yang susah payah buat GA tapi bila dapat hadiah tak dapat kita nak ucapkan terima kasih personally jadi melalui blog pun bagus juga kan..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Contest Si tedi buat contest:bila dak itam,  Saya tak menang apa-apa pun tapi cik tedi berbesar hati memberi cenderamata sebagai penghargaan kerana menyertai contest ini.

Keychain dan kad ucapan, thanks tedi

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ini pula hadiah dari Giveaway top member dari blog teratak kasih zie fauzi


Dapat satu key chain dan satu hp strap
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ini pula hadiah GA yang jatuh ke tangan saya sebab pemenang tak tuntut hadiah, kira rezeki saya lah kan

Cloth pad dari mama lyna

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bulan Ramadhan ini, saya terima hadiah GA antaranya:

 Seutas gelang dan fridge magnet dari jue

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dan yang terakhir saya terima semalam


 Plushie dan beg untuk si kecil dari Azie



Nota kaki:
I love all the present, thanks pada penganjur-penganjur semua!!

7 memberi idea:

mama zharfan said...

congrats for winning all the cute prizes ;)

.s.o.f.i.a. said...

semua cute!!! semua me suka!!!!!! nak jugak!!!!

kata kila said...

kongsi kongsi!

nuraarin-life said...

mama zharfan:
thanks!!

nuraarin-life said...

Pia:
cute.. nnt ada rezeki pia juga!!

nuraarin-life said...

kila:
kongsi raya?? hehehe..

Adyshariz said...

comey smua hadiah tu..terutame yg last skali, kekadang menang mmg best banget kan..tahniah

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails