Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I order again from tote boutique!!


Hehe, excited tak ingat punya sebab berjaya memiliki apa yang saya idam kan, ingat lagi tak entry mengenai apa yang saya idamkan..

Walaupun tak dapat, tapi tas syawal yang saya beli ini pun kira beg yang boleh dilaram masa raya nanti, ok dah lengkap ada wallet, ada cosmetic pouch, ada handphone wrislet, ada card wallet.. cukup dah.. Cerita jer tak best kan, mari tengok gambar barangan handmade yang saya beli dari tote boutique ini...

 Ini cik As namakan tas syawal

Saya beli semua Lady bird collection: Cosnetic pouch, card wallet dan handphone wristlet

Card wallet  for my mum, my mum pun teringin juga, hehe

Ini antara percuma bile kita beli tas syawal dan cosmetic pouch, ada card dan money wallet..

Adakah anda juga teruja seperti saya.. hehe kalau nak sesuatu beg yang custome handmade boleh lah lawat tote boutique ini..


Nota kaki:
Saya sangat suker!!!

1 memberi idea:

Mama Zharfan said...

tas syawal tu sgt cantik!! i like;)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails